Nu blommar det


                                                                                 © M.Arnedotter

Jag håller just på att förbereda mig inför en konstutställning i helgen 
där jag ska delta tillsammans med mina underbara tjejer/själsfränder i ateljén.
Det är en förmån att få tillbringa mycket av min tid i den här kreativa miljön.

Jag visar några nya och några gamla fotografier och
en bild som är ett kollage av en photoshopsbild och akrylmålning.
Det är så spännande att exprimentera med olika tekniker.
Jag provar mig fram och vet inte vad det kommer att leda till.

Här på bloggen kommer nu några bilder på ett urval av blommor
fotade med min första lilla kompakta digitalkamera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0